Registrer enkelt en ny organisasjon og tilpass tilgang til bygg og etasjer. Du velger organisasjonstype, tilordner rettigheter, og kan laste opp en logo.
Administrasjonen av team og brukere skjer via brukerhåndtering – alt samlet på ett sted.
Legg til ny organisasjon
Velg Innstillinger > Brukerhåndtering
Velg Legg til organisasjon
Fyll inn informasjon om organisasjonen du skal legge til.
Organisasjonsinfo - Navn på organisasjonen
Type organisasjon - Property manager, Facility manger, Tenant, Service
Hva du velger her ikke noen betydning for tilgangen, men hjelper deg å holde oversikten over hvilke organisasjoner som har tilgang til dine bygg.Tillatelser for administratorer team - Velg lokasjoner, dvs. bygg og eventuelt spesifikke etasjer, som brukere i denne organisasjonen skal ha tilgang til. Når lokasjoner er valgt, kan du velge om de skal ha anledning til å redigere informasjon her (standard) eller om de kun skal få se informasjon (Vis).
Fjern lokasjon fra organisasjon
For å fjerne en lokasjon, velg "Fjern kobling" bak lokasjonen.
Organisasjonslogo (bilde)
Last opp organisasjonsbilde om du ønsker å bruke det. Dette kan gjerne være organisasjonens logo.
Når du velger Lagre blir du tatt tilbake til listen over organisasjoner. Oppfrisk siden om du ikke ser den organisasjonen du nettopp la til.
Rediger organisasjon
Velg Innstillinger > Brukerhåndtering
Scroll til du finner den organisasjonen du ønsker å redigere.
Velg de tre prikkene bak Legg til team og velg Rediger organisasjon.
Gjør de ønskede endringene og velg Lagre.
Legg til team
Velg Innstillinger > Brukerhåndtering
Scroll til du finner den organisasjonen du ønsker å legge til et team til
Velg Legg til team
I den siden som kommer opp, legg in navn på teamet i Teaminformasjon
Velg lokasjon for teamet ved å velge Velg lokasjoner
(merk at du ser alle lokasjoner, ikke kun de som er tilknyttet organisasjonen)
Velg Lagre for å fullføre og du tas tilbake til oversikten over organisasjoner
Du kan gjøre tilsvarende valg ved å søke ut Bruker og velge Legg til team herfra.
Opprett ny bruker
Velg Innstillinger > Brukerhåndtering
Velg Legg til bruker
Fyll inn felter for navn, epost og mobilnummer.
Velg hvilken organisasjon brukeren skal tilhøre og eventuelt avdeling
Velg Lagre for å fullføre registreringen
Du kan også opprette nye brukere ved å gå inn på eksisterende team og velge Legg til bruker.
Legg eksisterende bruker til i andre team
Pt ikke mulig. For å få til dette må hver bruker ha sin egen organisasjon, der organisasjonen gis tilgang til ulike bygg.
